عصاره سیر و لیمو



این در مبحث غذاها نمیگنجه ولی چون یه چیزیه که خودم امتحان کردم . گفتم بگم شاید به کسی کمکی بشه. این از اون مطالبیه که توی ایمیلها زیاد پیدا میشه. من از حمیده جون شنیدم. میگفت دوستش و مامان دوستش انجام دادن و خیلی احساس شادابی میکنن. خودش دستورش رو پرینت گرفت و درست کردیم. اینجوری که آقای شوهر میگفت. توی اداره شون هم تحقیقات انجام دادن و میگن قراره واسه همه درست کنن بدن بخورن که سالم شن!!!( عجب اداره ای! تو اداره ما اگه بمیری مراسم ختمت نمیان!) من دیدم امتحانش مجانیه، پس همون روز درست کردم. این مطلب توی اینترنت زیاده من نمیدونم به کی لینک بدم! هرکی مترجم اولیه اش بوده خدا خیرش بده.



عصاره ی سیر و لیمو ترش مصرف عصاره : اگر دچار رسوب گرفتگی در رگهای بدن شده ، نیازی به عمل قلب باز وجود ندارد . زیرا گرفتگی رگها پس از این شما را آزار نخواهد داد . فقط کافی است ، روزی نصف استکان معادل30 CC از این شربت غلیظ و طبیعی میل نمایید ؛ تا به کلی برطرف گردد .



مامانم دو بار به خاطر گرفتگی رگ عمل کرده. وضع قلبش اصلا خوب نیست. من از اونجایی که مامانم رو میشناختم، تصمیم گرفتم دو برابر درست کنم چون میدونستم که تا صد سال خودش این کار رو نمیکنه. بعد که آماده شد توی شیشه کردم و واسه اش فرستادم. ایشان فرمودند که، طفلکی داداشم هم واسش این مطلب رو پرینت گرفته بوده ولی نمیتونه بخوره چون ممکنه برای معده اش بد باشه!!!!! پس بهش لب نزده!






شما به 30 حبه سیر و 5 عدد لیمو ( از همین لیموهایی که میبینید) نیاز دارید. سیر ها رو یه جوری بشمارید که بزرگ و کوچیکش بالاخره آخرش بشه 30 تا. لیمو هم حمیده جون گفت باید از این گنده ها باشه. من خودم متن انگلیسیش رو ندیدم پس نمیدونم دقیقا چی بوده. من همین جوری که شنیدم درست کردم









تا به حال فرصت نشده بود شیوه آسون و سریع پاک کردن سیر رو بگم. اینجا جاشه. پس توضیح میدم. ابتدا یک حبه سیر رو روی میز کار بذارید. بعد یه کارد بزرگ بردارید. بذارید روی سیر. با استخون کف دست مطابق تصویر بکوبید روی کارد. وقتی که سیر بخت برگشته رو نگاه کنید میبینید که پوستش کاملا ازش جدا شده! خیلی آسونه








حالا 30 تا حبه پوست بکنید! من 60 تا !!! پدرم در اومد.








لیموها نباید هسته داشته باشه که خوشبختانه لیموهای من نداشت. اگه داره جدا کنید. باید از وسط نصفشون کنید. سیر و لیمو ها رو توی یک دیگ بریزید و یک لیتر آب روش. بعد زیرش رو روشن کنید تا به جوش بیاد. از کنارش تکون نخورید. همین که دیدید داره به جوش میاد. بعد از جوش اول بالافاصله خاموشش کنید و کم کم بریزید توی مخلوط کن و میکس کنید.



این شیوه ایه که من درست کردم . ولی جالبه الان دیدم تو خیلی از سایتها نوشته که باید اول میکس کنی بعد با آب بذاری بجوشه! در هر حال من اینطوری درستش کردم.








بعد باید صافش کنید. تا یک مایع صاف و رقیق بدست بیارید. حالا شیوه مصرف.





از این مایع به اختیار خود تان قبل یا بعد از غذاهای اصلی همانطور که قبلانیز گفته شد ، روزانه نصف استکان معادلCC 30 میل نمایید . پس از سپری شدن سه ( 3 ) هفته از مصرف مداوم این عصاره ی طبیعی ، احساس جوانی و شادابی در تمام وجود بدنتان قابل لمس است . تمامی گرفتگیهای رگ های بدن و سایر عوارض آنها به عنوان مثال دید کم و سنگینی گوش به حالت عادی خود باز خواهد گشت . به یاد داشته باشید ؛ بعد از مصرف یک دوره ی سه هفته ای ، شما باید هشت ( 8 ) روز استراحت کرده و سپس دومین دوره ی مصرف سه هفته ای را اجرا کنید . به این ترتیب یک موفقیت موثر ایجاد می شود . این دوره ی درمان ، ارزان ، موثر و بی ضرر را می بایست هر ساله تکرار کرذ

بوی سیر : با خوردن این مایع ، هیچ کس بوی نامطلوب سیر را حس نخواهد کرد ( امتحان کنید)

خواص شربت : نیروهای شفا بخش سیر و لیموترش ، کاملا خود را پس از مصرف این مایع ، نشان می دهند . افرادی بوده و رگ های آنها رسوب گرفتگی دارد و یا این که مشکل ( LDL ) که مبتلا به کلسترل بد چربی خون دارند ، می توانند ؛ شبها بدون پریشانی خاطر خواب راحت و آسوده ای داشته باشند . به فعالیت های بدنی ، ورزش پرداخته ، زیرا انسداد رگهای آنها ، ازبین رفته است . همچنین مصرف این عصاره را برای کسانی که سایش دندان ( دندان قروچه ) داشته و یا جرم دندان دارند ، مفید است .








من امروز دوره درمانم تکمیل شد. و علی رغم اینکه همه میگن که تاثیرش رو به وضوح دیدن و نتایج آزمایشاتشون نشون داده دیگه گرفتگی رگ ندارن و شفا پیدا کردن. و احساس جوانی میکنن و از این جور حرفا.... باید بگم که من کوچکترین تاثیر یا تغییری ندیدم. البته من کل زندگیم مریض بوده و هستم و تقریبا دیگه به درد کشیدن عادت کردم. الان هم که دیگه به خاطر گرمازدگی زیاد ، شبانه روز تب و سردرد شدید دارم. ولی هی... فرض رو بر این میذاریم که اگه این رو نمیخوردم ، سکته میکردم میمردم و حالا تاثیر این عصاره این بوده که زنده موندم! در هر حال وظیفه انسانی من حکم میکرد این تجربه رو با همه در میون بذاریم. و اصلا نگران نباشید. خوشمزه است. به هیچ وجه مزه سیر نمیده. مثل این میمونه که آبلیمو میخوری که البته با آب رقیق شده و ترشیش هم زیر دل نمیزنه. با وجود اینکه لیمو رو با پوست توی مخلوط کن ریختیم اصلا تلخ نمیشه! خلاصه نترسید


راستی خونه ما تا دو روز بوی سیر میداد. ولی اصلا دهنم بوی سیر نمیگرفت. البته من هیچوقت مشکل بوی بد دهان نداشتم. نمیدونم شاید هم برای دیگران مشکل بشه. و راستی خیلی مهمه که هر روز یادتون بمونه که بخورید. حتما شیشه اش باید به محض باز شدن یخچال جلو چشمتون بیاد که یادتون بیافته.



دیگه خود دانید از ما گفتن بود.



Print Friendly and PDF