آلبوم کارهای بر و بچز کارگاه

من همیشه به یه چیزی معتقد بودم... اونم این بود که غذاهایی که من درست میکنم ، مشتری اول و آخرش خودمم. این بود، تا جدیدا که نظرم عوض شده! هنوزم باورش واسم سخته که چطور میشه که ایرانیهایی باشن که از غذاهایی که من میخورم خوششون بیاد و تازه کلی هم ازش تعریف کنن! آخه من عقیده ام بر اینه که ایرونی ها فقط چند چیز رو "خوراک" میدونن....برنج-چلو-پلو-قرمه سبزی-پلو-خورشت-پلو-قیمه-پلو - پلو - پلو....بذارین یه بار دیگه واسه اینکه خیالم راحت شه که روش تاکید کردم، دوباره تایپ کنم.... "پلو"! ولی خوب انسان جایزالخطاست....لابد اون آدمایی که تا به حال به من میگفتن : "دستت درد نکنه خیلی خوشمزه شده بود ولی حواست باشه این "غذا" نیست ها! حالا غذا چی پختی؟" ....فقط دور و بر خودمن و روی این کره خاکی فقط این رقمیش نصیب من شده...بقیه هم توی سایر نقاط زمین پخش شدن!!! یه جورایی خیلی خوشحالم که هم سلیقه و هم ذائقه پیدا کردم اونم به تعداد فراوان.



یه جمله واسه کسانی که فکر میکردن این غذاهایی که عکساش رو من اینجا میذارم پلاستیکی هستن بگم ....(چی؟ کسی همچین فکری نمیکرده؟ جدی؟ خب پس لابد باز همه شون دور و بر خودم جمع شدن و بقیه نقاط زمین یه مدل دیگه است) ...آره جمله ام اینه...."خیر! یه عنایت به عکسهای این پست بکنید.... اینا همه شون با همون رسپیهای خودم درست شدن. میبینید که حقیقت داره و پلاستیکی هم نیست!"

وای باورتون نمیشه چه ذوقی کرده بودم وقتی داشتم این عکسهای روی جلد آلبوم بچه ها رو درست میکردم . اینقدر کاراشون خوشگل و نازن که تمام مدت عشقش رو میخوردم و ذوق کش شده بودم . خودتون نگاه کنید ...بهم حق میدید. کارا واقعا عالی هستن. عین این میمونه که از یه کاتالوگ خارجی برش داشته باشی.

آره... همین رسپیهایی که من میذارم رو بچه ها درست میکنن خیلی هم خوشگل تر از عکسهای من میشه . پایین هر پست توی کامنتها به کاراشون لینک میدن ...پس اگه تا به حال کامنتهای پایین پستها رو نمیخوندید ، چیز بزرگی رو از دست میدادید. خیلی جالبه ....رسپی همون رسپیه ولی آشپزش یه آشپز دیگه است.

من یه بار یه ایده به سرم زد که با ایجاد یه اکاونت ساده توی "فتو لایو" که همه اش یک دقیقه هم وقت نمیگیره.... بچه ها میتونن آلبوم عکس واسه خودشون درست کنن که دائمی هم هست و همیشه باقی میمونه. من فقط یه ایده دادم ولی در کمال تعجب دیدم که دوستان سریعا همون شب عملیش کردن!!!! ای ول داره والا!

حالا این لینک آلبومهای بر و بچز کارگاهه. یه کار جالبی که بچه ها کردن اینه که پایین عکسشون در قسمت description به پست رسپی لینک دادن و اگه احیانا هوس کردید که شما هم اون غذا یا شیرینی رو تست کنید ، راحت میتونید به رسپیش دست پیدا کنید.

فقط عنایت داشته باشید که ما توی این آلبومها فقط خوراکیهایی رو میذاریم که رسپیش توی وبلاگ اومده. بله صد درصد همه این هنرمندان غیر از رسپیهای من هزارتا چیز دیگه هم درست میکنن. ولی صرفا جهت اینکه این آلبومها مربوط به این کارگاه هست، دوستان از آپود عکسهای کارای دیگه شون خودداری کردن.

تعداد دوستانی که مرتب درحال تست کردن رسپی ها هستن خیلی زیاده و زیر هر پست عکسها وجود دارن میتونید بهشون مراجعه کنید... ولی این چندتا هنرمندی رو که میبینید یه کم زرنگتر از بقیه بودن و آلبومشون کاملا به روزه. یعنی ماشالا هر هفته (اگه نگم هر روز) کارای خوشگلشون رو به آلبومهاشون اضافه میکنن.

برای ورود به آلبوم ، کافیه روی عکس مورد نظر کلیک کنید و به صفحه اون آلبوم منتقل میشید....حالا برید لذت ببرید.... بعدشم یه کف مرتب واسه همشون بزنید که به همه مون اثبات کردن که...."ما میتونیم. حتی با کمبود امکانات. فقط کافیه به کارمون عشق بورزیم" .


    

    

    

    

    




Print Friendly and PDF