ساندویچ زرافه


آی با اسمش حال میکنم! big grin
این جور تزئین ها احتیاج به مقادیری استعداد در زمینه نقاشی و مجسمه سازی داره! یعنی باید توی کار برش و اینجورچیزا قدری تبحر داشته باشید. اما من سعی کردم از همه مراحلش عکس بگیرم که کار براتون قابل اجرا بشه. حالا امیدوارم موفق بشید. اصلا نگران نباشید هرجای کار که خراب شد یه نون دیگه بردارید و دوباره شروع کنید.


خوب برای درست کردن جناب زرافه شما به یک بسته نان تست نیاز دارید. البته قرار نیست کل بسته رو استفاده کنید ولی خوب آدمیه دیگه... شاید هم به کلش احتیاج پیدا کردید! سعی کنید از این بسته نونهای سایز بزرگ استفاده کنید که ساندویچ تون نی نی زرافه ای نشه! قبل از اینکه شروع به کار کنید پیشنهاد میکنم که اگه لپ تاپ دارید بذاریدش کنار دستتون و یا این صفحه رو پرینت بگیرید و یا با گوشی موبایلتون به این سایت کانکت شید ( اینها روشهایی هستند که دوستان من به کار میبرند. البته بنا به اعترافات خودشون :p) خلاصه اینکه شما هم به روش دوستان من عمل کنید و کار رو مرحله به مرحله مطابق تصویر انجام بدید. تا نتیجه خوبی بگیرید.
برای شروع چانه زرافه رو ببرید. کراست نان رو حتما جدا کنید.


سعی کنید از کارد اره ای استفاده کنید و نان رو به فرم اره کردن ببرید. سر زرافه رو مطابق تصویر ، تقریبا مستطیلی در بیارید. برای ساده تر شدن کار پیشنهاد میکنم که طرح رو روی کاغذ بکشید و ببرید و مثل شابلن ازش استفاده کنید ( و یا تصویر رو پرینت بگیرید و بعد ببرید و ازش استفاده کنید)
حالا برای درست کردن پوزه زرافه ، سرش رو روی یک نان دیگه قرار بدید و نان زیرین رو ببرید. البته تا جایی که میتونید.


بعد که زیر پوزه رو بریدید، بالای پوزه رو هم بیضی شکل ببرید و روی سر قرار بدید و اگه فیت نمیشه، زیادی هاش رو ببرید.


حالا یه نون دیگه بردارید و یک مستطیل برای گردن زرافه معلوم الحال ببرید.


حالا برای اینکه زرافه ما واقعا یک ساندویج باشه باید یه نون بردارید و یه کپی از سرش ایجاد کنید.
همینطور که در تصویر قبل هم مشاهده می فرمایید من نوک گردنش رو به صورت مایل بریدم.

دوتا مستطیل کوچولو ببرید و سرشون رو گرد با قیچی بچینید که فرم گوش به خودشون بگیرند. مستطیلها رو بزرگ بگیرید و بعد کم کم قیچی کنید تا به اندازه مناسب برسید

گوش سمت چپ رو هم به همین شکل درست کنید. اصلا قرار نیست گوشها متقارن باشند پس زیاد نگران کار نباشید.

دوتا اسلایس سر و ته بسته روشون کراست داره و رنگش تیره تره. از این اسلایس برای ایجاد کردن موهاش استفاده میکنیم. سرش رو روی اسلایس نون برشته بذارید و بالاش رو به فرم جمجمه اش ببرید

با قیچی بهش فرم کنگره ای مو رو بدید.
حالا باکوکی کاتر و یا لیوان و یا هر چیز دایره ای که دارید لکه های روی گردنش رو از کراست ببرید. من به صورت آزاد با قیچی بریدمش ولی شما بهتره با قالب بیسکوییت قالب بزنید.

من کوکی کاتر سایز کوچک نداشتم و همینطور که میبینید با ته یه ماسوره نوک شاخش رو قالب زدم و تیکه های مستطیلی شاخ رو هم با قیچی بریدم


با ته همون ماسوره سوراخ های بینیش رو در آوردم و زیتون سیاه رو هم از وسط نصف کردم و با همون قالب بریدمش. برای لب و چشم هاش هم از پوست خیار استفاده کردم که با قیچی بهش فرم دادم.


از هرکدوم از فیلینگ هایی که گفتم و یا فیلینگ مورد علاقه خودتون قطعات رو به هم بچسبونید و روی ظرف سرو بچینیدش.

زرافه ما آماده برای به نمایش گذاشته شدنه! میتونید فروش بلیط ها رو شروع کنید batting eyelashes
Print Friendly and PDF